Servicii de asistenta tehnica la domiciliu

Obiectivul unui pachet de Asistență Tehnică de a oferi sprijin. Pracic, vine în sprijinul persoanelor ce locuiesc în imobilul asigurat. Când? Atunci când în urma unui incident neprevăzut condițiile din interiorul imobilului suferă modificări.

Acestea pun în primejdie locatarii sau situația nou creată. De asemenea, poate genera pagube materiale sau facilitează amploarea lor. Asistența Tehnică se realizează prin intervențiile echipelor specializate. 

Se recomandă în cazul avariilor. Vorbim despre avarii apărute la diverse instalații: electrică, termică, sanitară. Dar și canalizare, căi de acces, acoperiș, etc.

POINTER SYSTEMS

Partenerul nostru este POINTER SYSTEMS. Face parte din Grupul Shagrir Israel. Și-a început activitatea în anul 2008. 

A realizat conexiuni B2B cu societăţi din diverse domenii de activitate. În toţi aceşti ani, POINTER SYSTEMS şi-a extins portofoliul. În acest portofoliu găsiți pachete complexe şi personalizate în funcţie de obiectivul ţintă al clientului.

Cum funcționează?

În cazul unei defecțiuni, este suficient să contactați serviciul de asistență tehnică. O echipă de profesioniști va fi trimisă la adresa specificată pentru a evalua și rezolva problema. Serviciile de asistență tehnică la domiciliu reprezintă o soluție ideală. Aceastea fac față situațiilor neprevăzute. 

Alegând aceste servicii, vă asigurați că orice problemă tehnică va fi rezolvată rapid și eficient. Vă bucurați de liniștea și confortul de care aveți nevoie.